Prawie każdy metal jest podatny na rdzę. Bez względu na to, jaki metalowy przedmiot posiadasz, pewnego dnia zardzewieje i będzie wymagał pielęgnacji, zwłaszcza jeśli jest to Twój motocykl lub samochód. Nawet mała rysa, jeśli nie zostanie w porę naprawiona, może stać się plamą rdzy. Czy na pewno tego chcesz?

Aby na długie lata pozbyć się problemów z rdzą, opłaca się odpowiedzialnie traktować i pokrywać metal. Owszem, pokrycie motocykla i roweru farbą będzie tańsze i szybsze, ale po zimie oznaki korozji wszystko jedno się pojawią.

Możesz rozwiązać problem rdzy, jeśli zrobisz to dobrze. Piaskowanie motocykla lub roweru, jego ramy oraz części to metoda, która uchroni Cię przed problemami.
Piaskowanie motocykla to szybki sposób na pozbycie się wielu warstw lakieru, rdzy i brudu. Piaskowanie jest wolniejsze niż śrutowanie. Wynika to z wielkości materiału ściernego. Czyszczenie piaskiem stosuje się, gdy:

  • metal jest cienki, łatwo się odkształca;
  • wymagana jest lekka szorstkość dla dobrej przyczepności do powłok antykorozyjnych i malarskich;
  • Wymiary części są większe niż wymiary komory roboczej.

Śrutowanie eliminuje potrzebę stosowania wielu powłok. Prędkość pracy śrutownika jest znacznie większa, a wielokrotne użycie śrutu stalowego pozwala na znaczne obniżenie kosztów prac.

Jakiego rodzaju prace oferujemy?

Zajmujemy się piaskowaniem i śrutowaniem części motocyklowych i rowerowych. Usuwamy rdzę i stare powłoki z:

  • ram;
  • zbiorników;
  • okładzin ochronnych;
  • obręczy kół.